måndag 31 augusti 2015

Är blogg ett beroende?


Min dator verkar seriöst ha gett upp.. Jag ska försöka få igång honom, föra över bilder till min hårddisk och sticka till en reparatör och få den fixad, det är så himla surt! Som ni har märkt har ju bloggen blivit super lidande, kanske inte jätte konstigt, men timingen verkligen över suger. Det är i precis samma veva som jag börjar skolan och jobbet på nytt, + nu min dator. Usch.. Men tro mig, det betyder inte att jag är borta! Nu har jag Nom-stuffs dator och det är ju såklart bara en undertiden lösning (det är ju hans dator och han behöver ju den till plugg m.m.) men det kliade som tusan i fingrarna att itne ha bloggat på flera dagar. Är bloggen ett beroende? Jag tror det ABSOLUT!

Men här har ni mitt schema ungefär för veckans (vet inte hur det ser ut med jobb förutom att jag ska jobba i morgon.) Och det kommer mer inlägg! Vet inte hur jag ska lösa det här med mina bilder dock :/ Aja, här har ni ett inlägg och i morgon kommer det hända massa spännade saker! Jag säger bara en sak, ha koll både här och på instagram :) Nej nu ska jag sova och i morgon kommder det upp inlgg igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar