söndag 16 augusti 2015

Ändrade planer, spelkväll


God morgon på er :)! Hoppas ni hade en bra lördags kväll, kanske med grill, fest eller hemma mys? Ja eller vad som, men jag känner att jag vill utnytja alla de här helgerna i Augusti för att inte missa sommaren och bara passa på att ha shorts och slippa jackor och jeans ;) Är lite taggad på vinter modet som jag skrev igår men vill itne ha det än haha.

Igår dödade ju jag och Nom-stuff dagen lite genom att kolla på Devious Maids men vi kompenserade det med att ta ut Molly på promenader och senare på kvällen kom Simon över för spelkväll :) Planen var ju att Ylva också ksulle komma men hon ställde in, så vi körde på själva med lite spel och senare gick vi faktiskt runt på stan och kom till Kungsträdgården där det var livat med musik och dans så vi bara hängde på haha! Härligt med lite spontana grejer :) Men blev ju inte ute länge alls, bara någon timme för att inte lämna Molly själv.

Vaknade upp tidigt med att slänga på mig en t-shirt och solglasögon och ta ut Molly på en promenad ;) Härlig start på dagen!

Jag måste föresten visa upp mitt jätte söta iphoneskal :) Fick det här skalet av min mamma för ett tag sedan och jag tycker ju att svampbob fyrkant är himla roligt. Så jag var ju bara tvungen att göra matchande naglar med små svampbob - ar på naglarna haha! Men det är kul att ha ett skal som inte de flesta har och köra lite glatt och lite motiv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar