fredag 28 augusti 2015

Partey redo

Chillar hos dess innan vi ska iväg :) eller Aa, vhillar kanske är fel ordval, kom ganska precis hit och har typ hällt ut allt mitt sminket på ett av hennes bord och börjat sminka mig lite smått och nu väntar vi på att de andra ska komma hit ;) jag gjorde ju en test sminkning förut och gjorde en ganska lätt men heltäckande sminkning, det blev faktiskt väldigt bra, så tänkte helt enkelt göra om den. Om jag får tid gör jag gärna test sminkningen innan jag sticker iväg för att experimentera lite och se vad som blir bra och framför allt vad som blir dåligt haha ;) nej, ska fortsätta fixa i ordning mig. Men jag slänger upp ett inlägg innan vi sticker härifrån, så hoppas ni har nice planer för ikväll så hörs vi senare helt enkelt.

Hörni, snart blire partey ;) hittade Den här festliga bilden från color run förra året haha, kände att den passade bra nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar