onsdag 26 augusti 2015

Släng halsbanden

Har precis varit inne i Solna Centrum en liten stund och hälsat på en gammal kollega :) Så himla härlig brud haha! Föresten hade jag rätt, mitt andra paket hade kommit, men hann inte kolla det innan jag stack till Solna C så får öppna och prova när jag kommit hem helt enkelt ;)

Idag, eller snarare ikväll, tänkte jag föresten ha en liten spadag. Med ansiktsmask, svartmask, ett varmt bad och lite annat smått och gott som är perfekt till en spadag. Det behövs verkligen.. Speciellt till min första dag på SU i morgon :) Eller aa, uppropet är iallafall i morgon. Super duper nervig!

Nej nu ska jag till TC och möta upp Julius och Jessi, vi hörs sen!

Här är försten några smycken jag pratae om tidigare som är lite utöver det vanliga, så strunta i halsbandet och ringarna, kör på ett ben smycke och ett huvudsmycke istället ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar