onsdag 5 augusti 2015

Min dröm

Min dröm

Oj.. Vet inte hur många gånger folk har frågat mig om vad jag vill göra i livet och såvidare, men jag har ju ingen aning. Byter intresse och saker jag vill göra hit och dit hela tiden. Jag har velat bli allt möjlgit haha och då skojar jag verkligen inte, då menar jag alltifrån konditor till fotbollsspelare ;)

Men min dröm nu ser nog faktiskt ut såhär:

Jag vill plugga kriminologi, samt lära mig flytande teckenspråk. får jag som jag vill ska jag någon gång arbeta på SF bio, iallafall någon gång i mitt liv haha. Jag vill skriva en lista på saker jag vill göra i mitt liv och börja bocka av saker med åren från listan. Jag vill leva :) Alltifrån resor jag vill åka på till saker jag vill göra. Ex. Hawaii och sky diving ;) Det är min dröm. Att skriva upp allt jag vill göra i livet och börja göra det.

Tror att jag ska börja skriva den där listan direkt faktiskt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar