lördag 22 augusti 2015

När jag är bäst är jag oslagbar

Kollar på reprisen av gårdagens Fångarna på fortet med Gunilla och Erika Persson haha och gud vad man skrattar! Speciellt när Gunilla berättar om Tigern som hon vill hälsa på som hade elaka ögon som blev snälla, alltså jag är Vegetarian så jag är absolut en djurvän, men det låter väldigt roligt när hon säger det bara ;) Gissar att det är sättet hon säger det på också.

Men förutom det så har jag och Nom-stuff fotat lite nu på morgon kvisten och jag har gjort lite hemma träning, när han är klar med sina ärenden så täntke vi sticka till gymmet och kötta lite. Jag tänkte försöka köra lite av allt. Springa lite, träna lår, rumpa och smalben. Köra lite kondition på rodmaskinen, lite mage och överarmar :) Så lite allt möjligt helt enkelt, men vet inte när han blir klar så jag kan bara sitta och ålla på med datorn och kolla på repriser på tv:n, har suttit och sökt jobb de närmsta 2 timmarna lite drygt, men nu tar jag mig en liten paus från det och redigerar lite bilder inför veckan som kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar