onsdag 12 augusti 2015

Mina favoriter


1. Favorit plagg:
Min topp från Nly outleten :) Super snygg både på och i garderoben

2. Favorit Smycke:
Garanterat min guldiga drömfångar navelpiercing

3. Favorit Skor:
Köpte de här snyggingarna från Nly outleten, snacka om fynd :)

4. Favorit skönhetsprodukt:
Gills min handkräm från Body Shop? Älskar den, luktar så gott och känns så bra på ;)

5. Favorit Nailart:
Åh det är min nailart i blå ombre som jag gjorde till poolpartyt med en drömfångare

6. Favorit Accessoar:
Mina nya beiga solglasögon från Gina ;) Love them

7. Favorit sak i handväskan:
Min selfiestick, utan tvekan haha. Har hjälpt många sitsar med roliga bilder

8. Favorit Smink:
Estee Lauder mascaran i guld edition, yes box :)

9. Favorit fototillbehör:
Mitt lilla objektiv 50 mm. gör så fina luddiga bakgrunder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar