fredag 28 augusti 2015

Sno Stilen till skolan

Byxorna LÄNK   //   Toppen LÄNK   //   Skorna LÄNK   //   Halsband LÄNK   //   Solglasögon LÄNK

God morgon på er :) Bestämde mig för att göra ett Sno stilen inlägg från min back to school outfit, tunna snygga blusar i olika former och färger kommer ju funka hela hösten, men också snyggt till vintern med lite mer lager, våren och sommaren. Ett par enkla jeans och fläska på med klackar och snygga utstickande accessoarer ;) Jag kände att det var en väldigt bekäm och snygg outfit till första dagen i plugget. Fick frågor ang. blusen och mina skor så tänkte att det kanske va dags för ett till sånt här inlägg.

Aja, är uppe med tuppen idag, typ som vanligt då ;) Och ska faktiskt bara slänga på mig lite kläder och sticka in till stan, ska förbi min lilla pappa och hämta ett brev som kommit till honom av misstag och min 5 kamp som jag lämnade där sist. Så ser min förmiddag ut :) Ikväll blir det utgång, WOHO! Hörs ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar