tisdag 4 augusti 2015

För varmt


Sorry för en lång paus mellan inläggen, men har umgåtts med min syster och varit rätt busy ;) I vilket fall som helst så var vi i stan ett tag och gick till en butik Petra ville till och kolla en ny skolryggsäck till henne (har hjälpt henne köpa massor av skol saker nu när starten närmar sig) och ryggsäcken hon hade beställt hade tydligen tagit slut i lager så fick skynda oss att hitta en, och det är lugnt, vi hittade en ;) En jätte söt väska som liknar karaktären 'totoro' i en japansk serie film. Sen mötte vi upp Lollo som också va i stan och gick tillsammans till en hälsobutik som jag ville till för att köpa kokos :) Super gott! Efter att ha villat runt i stan och letat efter butiken stack vi och köpte med oss kinesiskt och stack hem. Hemma blev det middag och skräckfilm :) Mysigt! Har ju varit så varmt idag så jag bytte till min calvin klein topp och sköljde av håret när jag kom hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar