torsdag 20 augusti 2015

Höst måsten

God morgon :)

Precis tryckt i mig lite frukost, äggröra med lök och tomater, såå gott :) Och himla bra start på dagen framförallt. Har dock inte gjort så mycket på morgonen, sittet och kollar på Greys Anatomy repriser och idag är det där spännande avsnittet med han som gick in på sjukhuset och började skjuta folk, aaa spännande haha, är det hemskt av mig att säga det? Nej men ska börja packa mina grejer och sticka hem.

Har föresten kollat på NLYs sida och kollat lite inspiration till hösten :) Och Nelly har lagt upp 4 måsten till hösten och jag måste faktiskt hålla med på alla punkter. Jag har dock några flera måsten som lager, gärna stickat, militär grönt och gärna färger som sandstone (beige med gråa inslag) och andra former av beige/ nude.


Här är några av mina favoriter och höst måsten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar