måndag 3 augusti 2015

Ha aldrig vita shorts och mascara!!


Haha snacka om jinxad! Innan jag stack så slängde jag på mig ett par vita snygga jeans shorts och ett enkelt svart linne och över det min svarta kavaj, sitter och sminkar mig i soffan påkväll och klar, så tappar jag mascaran rakt på shortsen.. *Helt oanvända och nya shorts.. AHH! Haha så fick snabbt byta och körde på vanliga jeans shorts och vit skjorta istället och tar såklart med kavajen också ;)

Ah, nu sitter jag på bussen och Nom-stuff bestämde sig för att följa med och stötta mig. Har så löjligt ont i magen dock.. Är väl en kombo av nerver och aa, ont i magen. Nej men hål tummarna för mig nu hörrni, efter intervjun ska jag hämta ut mina paket också och sen tänkte jag utnyttja solen till max och sola lite vid bryggan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar