onsdag 19 augusti 2015

Nyttig middag

Precis gjort en liten middag till mig själv, var sugen på ägg men visste inte vad jag skulle äta till? Så det slutade med att jag stekte ett ägg och kokade broccoli haha men gud vad gott det var ihop :) På det bara lite salt och peppar. Mums :)

Men hörrni, gud vad seg jag varit här på bloggen.. Nu måste jag ta och skriva av mig lite, Idag startade jag hyfsat tidigt (sovit som en sten i natt) och jag började med en liten dusch eftersom det varit så varmt i natt, sen plockade jag fram kameran och fotade lite, hade en enkel mini fotografering med mig själv och lite kläder som jag ville få bild på ;) Efter det tog jag och tränade hemma, körde lite styrka mest fokus på armar och lår men också lite mage. Blev jätte seg i kroppen efter haha + att det är så varmt så efter det har jag faktiskt slappat :) Bloggat, städat lite, lagat mat m.m. Nej men nu ska jag trycka i mig min lilla middag haha ;)

Fick föresten ett jätte spännande mail tidigare idag! Ska skriva lite om det senare :)

1 kommentar:

  1. Var säker på att du inte missar senaste nytt inom hästvärlden - besök Hästbloggarnas nya skvallerblogg! :)

    SvaraRadera