fredag 14 augusti 2015

Kissie kopierade mitt inlägg!

Yes, ni såg ju titeln, som jag nyligen skrev så är ju Kissies faktiskt den ända bloggen jag läser, och jag kollade självklart in hennes blogg som vanligt och såg ett inlägg jag kände igen. Minns ni att jag för några dagar sen, 12/8, 2 dagar sen skrev ett inlägg om mina favoriter, i inlägget tog jag upp mina favoriter i kategorierna: favorit plagg, skor, accessoar, smycke, nailart, skönhetsprodukt, smink, fototillbehör och favorit sak i handväskan.

Mitt inlägg:


Och när jag kollade in Kissies blogg så ser jag EXAKT samma inlägg med exakt samma punkter som jag hade skrivit in (plagg, skor, accessoar, smycke, skönhetsprodukt, smink, favorit grej i väskan, fototillbehör, nailart) fast med självklart andra svar. Ex. mitt favorit plagg var min snygga topp från NLY men hennes favorit plagg var ett par byxor från Lindex.

Kissies inlägg:


Först blev jag super chockad, sen blev jag ändå lite rörd att hon kollat in på min blogg och inspirerats? asså jag säger inte att jag kommit på inlägget så men jag har inte blivit inspirerat av någon annan blogg eller sett ett likadant inlägg någon annanstans, + att alla punkter är exakt samma. Men vad tycker ni, OK eller INTE OK??

Var föresten en människa som tycker att jag är patetisk pga att jag blev rörd, kanske det? Haha PATETISK är väl ändå banne mig att ta i, men jag skrev bara min första känsla och det var ju det :) Se insåg jag att hon som är så stor kanske borde skriva lite eget och om hon kopierar inlägg så borde hon ju ge kredd till den som skrivit inlägget, en länk hade gjort det mer OK. men nu är jag osäker..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar