onsdag 5 augusti 2015

Ny header, Hiss elr Diss?

Morgon på er! Vaknade upp med ont i magen och mår faktiskt lite sådär.. Det dumma är ju att jg bestämt mig för att go all in på Sore To the core och betygsetta och dokumentera allt. men mår jag såhär kommer jag ju inte kunna träna.. Mår jag inte bättre om några dagar skjuter jag upp det till nästa vecka så jag mår bra när jag ska göra det :/ Så håll tummarna, annars kommer det börja bli uppskjutet till nästa vecka, oavsätt vad kommer jag göra 30 dagars utmaningen och köra fullt ut!

Dagens planer: Städa och göra massa praktiska saker som behövs fixas (men ändå väldigt stilla pga magen) kanske träffa systrarna och ha film mys, fota lite och så, men inget ansträngande.

Föresten, nu när ni kollar in här på bloggen på morgonen eller igår kväll kanske till och med, så ser ni kanske att jag har bytt header :) Äntligen!! det behövdes verkligen, ska försöka fota mer och experimentera med sånahär bilder, tycket sånt blir så himla härligt men ändå okomplicerat. Super nöjd måste jag faktiskt säga hehe, vad tycker ni :)? HISS elr DISS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar