söndag 23 augusti 2015

Say Blue kollektionen

Ni har säkert sett reklamen för Ginatricots nya kollektion, Say Blue. Jag har sett reklamen på tv, kollat videon och intervjun på deras sida och självklart kollat in kollektionen och alla kläder ;) I höst är det väldigt mycket grejer man kan komma undan med som faktiskt är inne. Vissa saker är ju alltid inne på hösten, saker som hattar, lager på lager (gärna i stickat som koftor och tröjor), skjortor, jeans i olika former och skinndetaljer som handskar och väskor.

Den här hösten kommer man undan med mycket, för att förutom det jag skrev där uppe är också poolokragar, jeans (all form av jeans), skarfar, lösa/vida byxor, snörning i kläder och accessoarer (kolla klänningen i kollaget) och djup V skärning.

Här är några av mina favoriter och hur jag skulle sätta ihop outfits av plagg från Ginas Kollektion (Say Blue) :) Den första med jeans och vida byxor, den andra med polo och skinn detaljer, Den tredje snörad klänning med hatt och den sista me grått, jeans och skjorta.


Mina favoriter ur kollektionen är dock deras suuuper fina skjortor (speciellt den gråa, den är ju 2 di for :D!) och deras korta polo toppar (den i nude är ju super härligt) Det bästa med såna här plagg är också att de går att kombinera på så många olika sätt. Med vanliga jeans, enkel kjol eller shorts, kostym byxor, vida byxor, harem byxor, lång kjol, kort kjol, vit kjol, tight kjol, ja you name it, allt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar