måndag 24 augusti 2015

V. 35

Morgon på er! Är super duper rädd om Charles Xavier nu (min dator) i morse lyckades jag dock få igång honom så nu kommer jag tillbaka till bra inlägg igen :) (så länge han inte bestämmer sig för att göra om det) men han är väldigt seg, så jag funderar på att stänga av honom en stund och låta honom vila och sen sätta på honom igen, men samtidigt så blir jag paranoid att jag inte så få igång honom igen! Ahhhh....

Aja, nu till något annat haha ;) Jag ska nog ta och fixa honom, men i vilket fall som helst så har jag lyckats göra veckans schema ändå och såhär ser det ut den här veckan. Mycket som vanligt men också flera roliga grejer på gång i veckan. Ex. en ordentlig fotografering och att jag den här veckan börjar skolan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar