onsdag 12 augusti 2015

Gammal spraytan

God morgon :)

Har suttit nu på morgonen och kollat på Greys Anatomi och redigerat lite bilder. Får faktiskt mest gjort på morgonen av någon anledning, så försöker utnyttja det och ta mig upp vid 8 tiden.

Gick igenom lite bilder från sommaren, och hittade några bilder som jag aldrig la upp på min spraytan hos Lilla Salongen :) Mitt favorit ställe för en spraytan! ÄR jätte jätte sugen på att gå och få en ny spraytan men måste ju också tänka lite ekonomiskt. Om jag hade den ekonomiska friheten och hade råd att skämma bort mig själv lite varje månad så skulle jag spraytana mig väldigt mycket oftare ;) + gå till frisören och leka runt lite med håret och sätta in fransförlängning :) Men i framtiden, då lär det ju se annorlunda ut ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar