torsdag 27 augusti 2015

Stay Fit

Vilken dag! Fick ett samtal med goda nyheter (för en gångs skull!) och känner en liten nervös klump men mår garanterat bättre. Sitter hemma med datan i knät efter en lång dag, idag var ju första dagen på skolan och det var faktiskt spännande och jag är taggad på att börja :) Så nu ska jag lära mig flytande teckenspråk, eller aa, det är planen iallafall haha ;) Förutom att ha varit på skolan har jag också varit hemma, gjort mat till Petra, hämtat lite grejer ur förrådet och börjat rensa lite m.m. Förutom det ha jag också tränat.

Träning ä ju verkligen något som får en att  må bättre och inte bara i hälsan och kroppen utan också i psyket. Det är nog också något jag skulle lägga till i min lilla lista som förgyller vardagen. Även om man blir trött och behöver något som pushar en lite så mår man sååå bra efteråt :) Super värt!

Nej, nu ska jag packa mina grejer och faktiskt börja dra mig, ska sova hos Nom-stuff hade jag tänkt. men god natt och aa vi hörs i morgon haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar