torsdag 13 augusti 2015

Bakat en chokladtårta

Inte tomt men rätt livlöst har det varit här på bloggen idag, suck. Men jag började min dag med att sticka upp och träna och sen duscha, sen ganska precis mitt på dagen så stack vi iväg till Beata så har vi spenderat uppriktigt flera timmar på att baka en tårta till min pappa haha! Började med bottnarna men sen glömde vi köpa en grej i butiken, så var ju bara att gå tillbaka, sen la vi in den i ugnen och behövde flera bunkar när vi skulle bara resten, sen blev vi hungriga och skulle köpa mat, sen gjorde vi en vit choklad mousse som blev helt fel så fick gå till butiken igen och köpa nya ingredienser och göra om.. Ja ni fattar haha, det tog himla tid allt, men allt för lilla pappa ;)

Tårtan blev ju inte direkt vacker haha! Men det är väl ändå tanken som räknas och den smakade faktiskt riktigt gott :) Tror ändå att det här kommer att bli lyckat. Men hörrni, ang i morgon! Mina planer ser ut såhär, sticka upp på morgonen, köra lite spa med ansiktsmask och bad, sen tvätta håret och klä upp mig lite lätt och sticka iväg till pappa och fira honom redan vid 1 och äta lunch, stanna där och fira på eller vad man ska säga haha med att spela spel som kubb och 5 kamp och grilla senare på kvällen. Sen blir det självklart presenter och tårta också :)

Nej nu blir det iallafall en knäckemacka, citron vatten och fortsättningen på Devious Maids! Super nice :) Hörs i morgon! (då blir det lite bättre innehåll här på bloggen ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar