lördag 22 augusti 2015

Belly Inspo


Minns ni att jag sa att en av de bästa motivationerna när man ska träna är att hitta inspiration. Min inspiration tar jag från inspirerande bilder från Instagram konton och Tumblr :) Alla har ju olika mål, men mitt mål är att få lite mer muskler på armarna och lite mer slimmade. När det kommer till benen vill jag få mer muskler som formar benen snyggt snarare än smala ben. Alltså rump muskler som får rumpan att bli snygg och rund och samma sak med lår och smalben :) Jag tycker det är super snyggt med tjejer som har lite att ta på om man säger så, och jag vill själv få lite muskler på benen för att forma dom och få dom lite mer 'kvinnliga' i formen eller vad man säger. Men magen är jag hårdast med, jag vill skaffa snygga muskler på magen :) Jag hittade lite Inspo från Tumblr på Belly Inspo.

Bilder lånade från Tumblr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar