torsdag 13 augusti 2015

Sno stilen, premiär

God morgon :) Såg precis på vädret och såg att det skulle bli jätte soligt och fint idag och i morgon, man måste ju nästan utnyttja det, idag är dock planen att träffa syskonen som kommer över och vi tänkte fixa en grej till pappas firande på fredag :) Sen på fredag ( i morgon ) så är planen att fira pappa och grilla, super mysigt ;)

Planen idag är iallafall träning, träffa syskonen, baka, vara ute och fånga lite sol, och aa, det är väl typ det som är planerna.

Jag har föresten fått frågor ang vart min playsuit är från när jag la upp bilder från Lördags om jag inte har fel? Hade ju på mig min söta lilla blommiga playsuit i grönskan och playsuiten köpte jag från H&M för typ 2 år sedan? Så den finns inte kvar på marknaden :/ Men jag hittade lite linkande saker för att kopiera stilen och gjort min första 'sno stilen' :) Gud vad roligt det var att göra! Tror att jag ska börja göra sno stilen lite då och då ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar