måndag 3 augusti 2015

v. 32

God Morgon guys! ;) Hoppas att allt är prima med er, själv är det helt ok! Sov lite sådär och har en liten klump i magen, kanske inte super konstigt då iförsig med tanke på att jag om några timmar ska på intervju, håll tummarna för mig! I vilket fall som helst så kom vi hem igår och spenderade alltså några timmar i bilden (nästan 6h) och det blev ju en löjlig träsmak därefter och har fortfarande lite ont i rumpan haha :( Men bilturen var faktiskt den värsta hittills, jag hade nämligen en kattbur / resväska med Peia i i knät hela vägen och hon blir så hiiiimla nervös av att åka bil + att någon gav henne mat precis innan vi åkte utan att trycka in henne i lådan innan vi skulle åka, så det slutae med att kisade och bajsade över hela mig och över hela sin bur.. Yes, jag ville nästan gråta av frustration.. Men eftersom att jag är en fixare och speciellt i jobbiga sitsar tänker kvickt på hur jag kan fixa det ;) så stannade vi på en mack, köpte handdukar (de mjukaste de hade), rengöringsmedel och en diskborste, sen sprang jag in på en toalett och skrubbade hennes väska och slängde hennes gamla äckliga filt och lyckades få hennes bur riktigt fin och fräsch. Att stänga in det stackars djuret som redan har ångest i en bur som stinker kiss och bajs är djurplågeri.

Oj nu fick jag berätta om mitt äventyr och skriva av mig lite hehe :) Men nu till veckans schema! Har massor att göra om jag ska vara ärlig.. Men såhär ser iallafall grunden ut och vissa grejer kan flyttas lite m.m. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar