tisdag 4 augusti 2015

Sore to the core


God morgon

Vaknade upp tidigt och kände mig rastlös så jag körde på träning ;) Körde på här hemma med vanliga övningar istället för att gå till gymmet. Jag har nämligen bestämt mig för att prova på 'Sore To The Core' som ska vara massor av super bra träningar för magen. Känner ni till det? Det är ju vackra Alexa Jean Fitness som lägger upp massor av olika tekniker och sätt för en vanlig människa att kunna träna hemma utan tunga redskap, massor av tid som man inte har eller gym som kräver pengar. Jag har ett gym kort, men har varit och åkt runt så mycket så har inte hunnit gymma alls! (nu när vi är hemma dock har jag planerat in en del gym, körde en kortis igår)

Så om ni vill bli fit men inte vill lägga pengar på ett gymkort eller har tiden till att döda någon / några timmar om dagen, tipsar jag om att kika in på Alexa Jeans Fitness instagram (KLICKA HÄR) kolla in alla hemma träningar hon lägger upp och börja träna, eller go all in och kör på hennes sore to the core challenge som ska vara för 30 dagar och man ska börja se resultat super snabbt! Men ska själv prova, dokumentera och recensera det hela här på bloggen också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar