måndag 10 augusti 2015

Kompletterande färger


Love this look! Ni lär ju se mig såhär mycket till hösten ;) Det ända är att det är liiiite för varmt för sommaren då tyget är rätt tjockt, men i höst lär det bli mycket outfits med den här toppen. Färgen är ju bara 2 die for! Speciellt med min hårfärg om jag får säga det själv :) Jag ska försöka bli bättre på att köpa färger som faktiskt ser bra ut och kompletterar ens hud färg, hår färg och ögonfärg. Inte för att man inte kan ha något annat, utan snarare för att det helt enkelt får både kläderna och ens eget utsende att se bättre ut. Så militär grönt kommer jag kolla mycket på, kanske lite lila toner (har ju gröna ögon och det ska ju passa bra ihop) och älskar ju olika blåa toner och framför allt vitt ;)

Ja men nog om det haha, Har kört stenhårt med både träning, mat och morgon rutiner idag. Tänkte ta ett inlägg och skriva om allt och berätta mer om 30 dagars utmaningen, dokumentera hur det går och dela med mig av andra rutiner jag kommer att kötta med i 30 dagar för att göra ett ultimat test på mig själv helt enkelt och se hur det blir :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar