torsdag 20 augusti 2015

Någon som vill bli fotad billigt?


I tisdags hade jag fotografering med Lollo, har ju haft flera fotograferingar med henne men också andra brudar som Hannah och Lillis och mig själv :) I vilketfall som helst så snackade vi om att jag borde börj fota folk och kanske ta betalt för det, jag har ju blivit mycket bättre och tycker det är himla roligt, men skulle folk tycka att det vore en rolig grej då tror ni? Är det något ni skulle vilja göra, alltså bli fotade, en outfit fotografering med outfit bilder, 2 olika typer av detalj bilder och close ups? Verkar det som en kul grej att bli fotad :)?

Det finns ju massor av fotografer därute och många tar ju väldigt mycket pengar för jobbet, flera tusen och hur många har råd och lust då? Inte jag iallafall, så jag tänkte att om det finns någon bloggare eller någon som bara vill ha lite bilder, så kanske jag kan ta 150kr för 5 outfit bilder, 5 detalj bilder och 5 close ups, alltså 15 bilder för 150kr (10 kr. per bild :)) Jag kommer skriva lite mer om det här och om någon uppriktigt är intresserad är det bara att skriva en kommentar.

Jag bor i Stockholms området, skriv bara en kommentar om någon är intresserad av lite otufit bilder till sin egen blogg eller bara för att få lite egna bilder för bara 150kr. :)

Här har ni flera exempel på outfit bilder (1 outfit bild, 2 detalj bilder och 1 close up) som jag tagit och redigerat.

Modell: Lollo    //      Fotografi & Redigering: Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar