onsdag 19 augusti 2015

Finn 1 Fel (vinn en länk!)


God morgon på er :)

Jag har precis pysslat ihop en Finn 1 fel och tänkte ge ut en länk, så kolla noga och gissa på! Tar länken om några dagar :)

Idag har jag faktiskt inte så mycket planerat, ska ha lite hemma photoshoot och fota lite för ett inlägg jag tänkte fixa senare i veckan, förutom det måste jag ta mig ut och få lite sol, är sååå blek! Ska också kolla om jag kan fixa bio biljetter till fredagen, funkade inte när jag kollade igår :/?? Aja, får kolla upp det. Men hörrni, det är redan den 19 Augusti, mindre än hälften kvar av Augusti och jag fick en plötslig ångest över att jag måste börja köpa julklappar haha! folk som känner mig vet att jag är super duper jätte tidig med julklappar och planering av dom, det är helt enkelt en hobby, jag tycker bara att det är kul :) När det närmar sig lite mer mot hösten kommer jag lägga upp MASSOR av julklappstips och hur man kan tänka! Får ofta frågor om det så tänkte köra flera inlägg med julklapps tips åt er :)

2 kommentarer:

  1. hej:) felet är att på ena bilden har du ett guld halsband men på den andra bilden så saknas den:) ps jätte fin blogg// Estelle Johansen (www.estellejohansen.se)

    SvaraRadera
  2. Hej hej
    Halsbandet fattas på ena bilden

    SvaraRadera