onsdag 26 augusti 2015

Svar från veterinären..

Haha wow. Det är ju nästan som att vill skratta. Kom precis hem och har haft jätte trevligt med Julius och Jessi, vi snackade om lite allt möjligt, jag träffade en gammal kollega och jag följde med när de shoppade, jag hittade inget + att jag försöker hålla i plånboken istället för att going crazy. Så kom jag precis hem för att laga mat åt syrran och får då höra att de fått svar från blodproverna de tagit på Peia.. Nu vet vi vad det är och jag vet inte om jag ska vara lycklig att äntligen kunna få henne att må bättre nu när hon slickat upp sår så länge eller om jag seriöst ska gråta nu när jag vet vad det är.. Den här dagen kunde inte varit värre..

Förlåt för det trista innehållet idag hörni.. Men nu ikväll ska jag umgås med Peia, köra ansiktsmasker och ett långt bad. I morgon är ju min första dag i skolan så måste ju piffa till mig inför uppropet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar