fredag 7 augusti 2015

Nly outleten

Sitter och kollar på tusen gånger starkare med Petra, haha jag har ju blivit tvingad att läsa boken 2 ggr i skolan (först på en skola men när jag bytte så blev jag tvingad att läsa den igen) men i vilket fall som helst så har Petra snackat om filmen och jag bara måste kolla hur filmen är haha. Sjuk film alltså. Den handlar ju om mobbning, men den är ju super skum.

Men på tal om något helt annat, har provat allt jag köpte med mig från Nelly outleten, blev ju lite allt möjligt :) Alltifrån skor till toppar och jackor. Blev inte jätte mycket grejer men blev lite smått och gott. Fick med mig 7 saker därifrån och allt gick på strax över 300 kr ;) Fynd, yes please! Men blev absolut mest nöjd me de svarta klackarna och den vita toppen, så himla snygga och helt sjukt att toppen gick på 25 kr! (halva rea priset) så är super nöjd :) Allt finns på Nelly. Ska visa lite mer bilder på kläderna m.m. vid ett annat tillfälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar