onsdag 12 augusti 2015

As Above So Belove

Har precis kollat på filmen 'As Above So Belove' med Nom-stuff och Jacob. Har ni sett den? Det är en skräckfilm som gick på bio förra året, jag och Nom-stuff var juoch såg den på natt bio så har sett den innan ;) Helt okej film, vill dock ha lite mer spänning och skräck i en skräckfilm, men det är ju bara så jag själv föredrar skräckisar hehe. PLUS att man blir lite trött när en film är filmad bara med en handkamera.

aja, undertiden vi såg filmen så började jag kladda om på naglarna (min nailart blev super skum frå igår då den typ sletsbort för att jag var oförsiktig) så bestämde mig för att göra något helt nytt idag, visar vad det blev på naglarna senare, när jag är klar ;) Idag kör jag föresten bara på ett bekvämt vitt linne. Nej nu ska jag fortsätta med naglarna, vi hörs senare :)

1 kommentar: