lördag 22 augusti 2015

Romantic Getaway

I December har jag och Nom-stuff varit ihop i 5 år.. 5 år! Sick vad tiden bara flygit iväg :o Så man känner ju att man måste hitta på något speciellt för att fira och när jag frågat människor om tips på vad vi kan göra så säger alla 'åk på en resa!' Så jag har kollat på lite alternativ på vad vi kan göra, drömmen vore ju en ordentlig resa någonstans och typ fira min födelsedag, jul, nyår och vår årsdag på samma gång i typ 2 veckor någonstans vackert (min dröm är ju att åka till Hawaii!!) Men jag måste ju vara realistisk, så jag tänkte det finns ju flera små resor som att åka en kryssning, fast kanske lite längre än 1 natt ;), åka till ett spa och bo på hotell typ längre upp i sverige, m.m.

Det här är verkligen vad jag behöver just nu.. En romantisk Getaway..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar