lördag 15 augusti 2015

Summersby Peach Cider

Åh vad gott :) Har precis tryckt i mig lite lunch med Nom-stuff och det blev lite olika röror i form av hummus och cream fresh och kryddor m.m. till det tunn bröd och falafel :) Mums! Nu är jag iallafall super mätt och till det tog jag Summersby med den nya smaken Peach, den har blivit min favorit nu, så god ;) Till det har vi kollat på Devious Maids och vi börjar närma oss slut avsnittet, no :(

Men men, idag har jag inte fått så mycket gjort, har ju bara chillat hos pappa, kom ju hit i morse, och sen har jag varit ute med Molly som träffade en hundkompis under vår promenad haha, Molly är inte så mycket för andra hundar generellt, hon blir gladare av att leka och träffa människor än andra hundar, haha hon tror nog att hon också är en liten människa ;)

Föresten! Idag är det Mollys födelsedag :D hon blir 8 år gammal och är fortfarande världens finaste hund, bebis :) För er som inte känner till det så är Molly vår familje hund ;)
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar