tisdag 18 augusti 2015

Grey and Classy

Då var jag och Lollo klar med fotograferingen och jag känner att jag måste slänge upp ett litet inlägg innan jag börjar välja ut bilder och redigare ;) Bloggen känns ju ändå som min lilla plikt. I vilket fall som helst så fotade vi 3 olika outfits, och ljuset och bilderna blev verkligen himla bra! Dock gör ju photoshop också väldigt mycket när det kommer till ljus, färger, kontraster och aa, you name it. Hade iallafall så himla roligt med Lollo och under fotograferingen och efter den så bjöd hennes mamma på lite vegetarisk mat, satt och hade en diskussion om man skulle välja att vara blind eller döv också haha!

Nej, nu ska jag faktiskt göra Vanjas naglar, sen packa väskan och sticka hem, sen blir det redigera bilder, träning och även fixa Petras naglar! Massor av naglar idag ;)

En snygg outfit baserat på det vi fotade idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar