torsdag 20 augusti 2015

Platång i resestorlek


Fått hem den här lilla söta saken, min mor köpte nämligen ett resepack med mini hårfön och plattång men eftersom att hon inte använder plattång (som alltså ingick med hårfönen) så fick jag den ;) Känns bra att ha en reseplattång, en lätt och liten som får plats i väskan. Har dock inte hunnit prova den, men i morgon tänkte jag tvätta håret då vi ändå ska på kvälls bio för den nya Sinister filmen :)! Men i vilket fall som helst så tänkte jag passa på att prova den och prova att locka med den.

Har föresten klickat hem lite grejer från Nelly precis :) Jag ska nämligen köra outfit photoshoot med lite outfits eftersom att de skickade ett mail där dom frågade om jag ville vara med i någon form av tävling, och jag går ju såklart all in och har massor av idéer på hur bilderna ska se ut, och för att ta outfit bilder till Nelly så behövs ju lite höst nyheter här hemma från just nelly ;) Kommer hålla på med det här ett tag, fota, prova, redigera och fixa m.m. men jag kommer inte lägga upp vad jag beställt eller hur jag tänkt genomföra det fören det är klart, blir ju mer spännande då! Så ha koll 1-2 September.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar