lördag 8 augusti 2015

Modell: Jag

Nej men god morgon, eller snarare god eftermiddag haha. Blev sent som tusan igår och stannade uppe med Simon då hon skulle åka så tidigt på morgonen så dyggnade och la mig halv 6 typ hehe. ;) Så fick iallafall några timmars sömn och när jag vaknade tog jag mig en snabb dusch och nu sitter jag i soffan med Nom-stuff och kollar serier på Viaplay :)

Vaknade upp med några maffiga blåmärken på benen, lite på revbenet och en gigantisk på armen! Haha galet! Men vi körde ju 5 kamp igår med brudarna (jag och Simon, mötte upp Hannah och Lollo) och då ramlade jag och då måste jag fått de här blåmärkena..

Jag och Nom-stuff hade en fotografering för 2 dagar sen med min fina playsuit och det blev super fina bilder :) Tänkte visa upp lite bilder från den fotograferingen.

Modell: Jag     //    Fotograf: Nom-stuff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar