tisdag 11 augusti 2015

Få balans i bloggen

Minns ni vad jag skrev tidigare? Jo hur man driver en blogg och en av punkterna var balans ;) Så därför kommer jag med ett lite kortare inlägg här haha och berätta om min dag :) Jag gjorde iallafall så att jag tryckte i mig lite lunch efter att jag tog mig en snabb dusch innan jag stack hemifrån. Stack ju mitt på dagen för att jag skulle på intervjun som var i globen, som var 13:30. Intervjun gick väl bra, tror jag, hoppas jag haha. Jag känner iallafall att jag gjorde mitt bästa under omständigheterna så får bara hålla tummarna :) I vilket fall som helst, så stack jag med Nom-stuff till honom och hjälpte honom städa lite, sen stack jag hem och gjorde lite middag, så nu är jag mätt, trött och vill sova haha.

Men funderar faktiskt på att sätta på en film, hmm... :3 Men första måste jag städa, SUCK

Föresten, tog ju bl a den här bilden under vår fotografering med min playsuit och börjar åter igen fundera på om jag ska ha den här som header :o alltså byta igen haha! Ah.. Vet inte hur jag ska göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar