onsdag 19 augusti 2015

Uppgift åt Nelly

Sitter i Nom-stuffs säng med datorn i knät och Axwell Ingrosso ´s on my way i öronen ;) Peppar upp mig lite hehe, jag har tagit bort julklappsplaneringen för kvällen, nu har jag ju viktigare saker att göra! Fick ju ett mail tidigare ang något jag blev så löjligt taggad över, så nu måste jag fixa outfits illa kvickt ;) Har redan en idee på hur jag ska fota och fixa det hela! Minns ni för att jag blev NellyHolic på Nellys instagram för 2 år sen? Kanske inget speciellt, men för mig var det sick! Och herregud vad jag utvecklats med både mode, foto och bloggande sen dess :) Så när jag fick det här mailet från Nelly tänkte jag direkt att jag bara måste köra på, men vad ska jag göra och hur? Så för typ någon timme sen så slog det mig, ja men det är ju det jag ska göra! Så nu kollar jag in alla möjliga kläder och outfit kompileringar som kan funka till min planerade photoshoot :)

Nej vet ni vad, jag ska fortsätta kolla idéer på outfits och planera vidare, så här har ni lite inspirerande outfits från min fotografering med Lollo, några bilder jag inte la upp igår helt enkelt. Ni får ha en trevlig kväll så hörs vi i morgon :)

Asså den här bruden.. Finns ju ingen bättre att jobba med än hon! 2 Die for, as snygg på bild, och bara kör gärnet framför kameran ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar