torsdag 27 augusti 2015

Nerver på topp!

God morgon! Nerverna är på topp idag, över plugget men också över jobb frågan.. aa, jag berättar mer sen när det blir 100. Men nu måste jag fokusera på plugget och uppropet, ser faktiskt fram emot att plugga och vill ju typ direkt gå mer i kåren haha :) Men jag har redan pluggat lite så jag kan alfabetet flytande, några av månaderna och några små ord här och där. Så jag är redo för att plugga på riktigt.

Jag ska ju plugga teckenspråk, vill ju lära mig flytande och kanske en dag köra min blogg med videobloggar också och samtidigt prata teckenspråk för de döva och för att det är himla roligt att lära sig :)

Idag kör jag min back 2 school outfit vilekt är ett par mörkblå jeans, dr. denim, min ljusblåa blus från H&M och mina snygga XIT klackar. I´m ready ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar