tisdag 25 augusti 2015

Tränings fotografering


God förmiddag guys!

Har varit igång sen åtta men började med stt träna så jag slängde på mig tränings kläderna, sprang lite, körde lite styrka i armar och mage och efter det hade jag och Nom-stuff fotografering på mig i mina träningskläder ;) Härligt! Sen har min dator varit riktigt seg nu på morgonen så att redigera och fixa bilderna var lättare sagt än gjort. Måste nästan fundera på att lämna in honom på någon form av fixning / reparation. Vi får se, jag ska googla runt ltei och kolla om jag hittar vad det kan vara med honom.

Aja, här har ni lite bilder vi tog nu på morgonen och nu ska jag höra av mig till Julius och Dess och kolla när vi ska ses idag :) Har snackat om att ta o se en bio eller bara hänga i stan typ. Men vi får se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar