fredag 14 augusti 2015

Snabb fix till utgången

Har precis tryckt i mig lite lunch och suttit och varit social med lilla pappa och familjen ;) Kom lite släktingar i form av kusinerna och pappas syster också så är lite svårare att dra sig undan och blogga haha, men nu fick jag en liten snabbis att slänga upp ett inlägg!

Men det är fredag! Och gissar att många ska ut eller hitta på något iallafall, och då är det säkert också flera av er som har mycket att göra och inte hinner fixa i ordning er i flera timmar, så mitt lilla knep att få volym på håret utan att stå med locktång i 1 h eller pappilljotter eller vad som som tar massa tid så tar jag ett tort hår, bortstar ut det. Slänger upp det i en knut påå huvudet och låter den sitta i så länge som möjligt, gärna 10 min, sen pepprar jag på med lite saltvattensspray och släpper ut det. Brukar hålla sig länge och blir en litan slarvig, volym look ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar