torsdag 27 augusti 2015

TBT hår


Åhhh vad jag är trött på mitt hår. Något nästan alla alltid blir, trött på sitt hår. Längden, tjockleken och framför allt färgen! Mitt hår är ju naturligt brun, alltså något mellanting, på vintern känns det mörk brunt och på sommaren ljust brunt så mitt hår är kort och gott, brunt ;) När jag var hos Rapunzel och färgade och satte in löshår körde jag bara safe med att mörka ner håret till en choklad brun, men den här gången känner jag för en större förändring. Vill gärna sätta i samma mängd slingor (90 st.) samma teknik (vax) men i en annan längd (hade 50cm, vill prova 60cm ;)) och färg (blond) så det kommer ligga på min önskelista i år :) Och också det jag kommer att spara till. Här är lite bilder från min vistelse där :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar