onsdag 19 augusti 2015

presenter till tränings nissen

Och då har jag börjat på min lilla julklappslista (eller ja, jag har redan börjat men jag har uppdaterat den lite ;)) så har flera idéer på vad jag ska köpta för julklappar i år, men vet ni vad jag kom på?? Nom-stuff fyller ju år om typ en månad :o och jag har alldeles för många idéer på vad vi ska göra och vad jag kan ge honom haha. Nom-stuff älskar att läsa och träna. Och det är ju inte så ovanligt nu förtiden att killar gillar att träna, oh varför inte satsa på det som tema på en present :)? Det finns ju hur mycket grejer som helst som man kan ge inom hälsa och träning och i olika prisklasser, här har ni lite tips på tränings presenter i olika kategorier:

Budgett nissen, 50-400 kr.

1. Tränings kläder (>HÄR<)
2. 12 h. energy tabletter (>HÄR<)
3. Magträningsmaskin hemma (>HÄR<)

Satsaren 400-1000 kr.

1. Träningsredskap för hemmet (>HÄR<)
2. Proteinshakes (>HÄR<)
3. Wonder Core Smart maskin (>HÄR<)

Köttaren 1000-3000 kr.

1. Tränings cykel (>HÄR<)
2. Träningsskor (>HÄR<)
3. 5 Minutes Shaper maskin (>HÄR<)

Nej nu ska jag själv ta och träna lite, kör lite mag, arm och ben övningar här hemma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar