torsdag 18 juni 2015

Utsikt över festande killar


Idag är det #TBT :) Och vad ska man kör för TBT idag då? Jo självklart från tidigare års midsommar eftersom att det är i morgon det gäller. Så jag slänger upp lite bilder från förra årets Midsommar. Min sits då såg ut att jag och Nom-stuff inte hade några planer men snackade med min polare Dess som kom över. Vi åt middag på balkongen och jag körde på min gula snygga klänning från Nelly. Det roliga var att när vi åt middag på balkongen var det några grannar som hade fest, bara killar som stod och festade. De såg oss, 2 brudar på balkongen och började skrika efter oss och försökte locka dit oss haha! Vi var ju trötta och hungriga så vi käkade och efter ca 5 minuter var de borta, gissar att de stack vidare till en hemma fest eller något.

I år blir det att hänga hos Nom-stuff med några polare och bara chilla. Ska hem en stund dock, får se om killarna står och festar på balkongen i år igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar