onsdag 17 juni 2015

Inte en dag har gått

Suttit och kladdat i mitt block och planerat lite till midsommar, nästa fredag m.m. Det är ju bland det bästa jag vet att för driva tiden med. Att sitta och planera och fixa. I vilket fall som helst så sitter jag och väntar på Nom-stuff för att vi har snackat om att ta ett skönt bubbelbad :) Jag älskar ju verkligen att bada (ja, faktiskt alla typer av bad) och känner att jag behöver något avkopplande, som ett bubbelbad då ;) Det är ju faktiskt ganska skönt att avsluta onsdags kvällen så.

Har suttit och googlat runt på lite tips och knep till olika saker framför allt till fredagen nästa vecka. Ex. jag vill verkligen skärpa mig med sminkningen till vardagen på sommaren. Något väldigt enkelt och naturligt och skippa allt tungt smink. Så lösfransar, olika typer av produkter från kläder till fake tattoos m.m. har jag nu kollat sönder.

Nej nu blir det avslappning i badet, hörs ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar