onsdag 3 juni 2015

Tunnelbanor och hembiträden

Har precis tagit en paus från mitt lilla maraton med Devious Maids serien ;) Kollade första säsongen igår och idag (den ligger ju ute på viaplay) och efter lite googlade hittade jag säsong 2 och nu är jag ju fast haha! Säsong 3 ska tydligen precis ha kommit ut i usa om jag inte har fel? Jag lär ju bli galen av att inte kunna kolla allt i en veva. När jag kollar på något och fastnar så kan jag inte bara pausa och vänta en vecka, jag måste liksom se allt allt. Så jag lär ju bli galen av det här.. Andra serier jag har sett har ju varit serier som avslutats efter några säsongen så då har jag ju kunnat bomba på med allt på en gång.

Men nu har jag en liten paus och kollar på Tunnelbanan med Nom-stuff (repriser), sen lär jag ju köra vidare och se några fler avsnitt från Devious Maids innan jag lägger mig ;) Hur spenderar ni den här lilllördagen:)?

3 kommentarer:

  1. Åh, vad tycker du om serien hittills ?
    Tänkte faktiskt titta på första avsnittet nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAr sett hela säsong 1 och är i mitten av 2:an nu. :) Jag älskar ju Desperate Housewives, har du sett den? Om du har sett den och gillar den så vet du att det händer så mycket hela tiden i den serien, och det är verkligen samma i den här :) Aldrig utdraget och trist. Jag fastnade direkt för serien! Tycker den är jätte spännande och påminner verkligen om desperate housewives i stuekt. Jag hade inte heller så mycekt förhoppningar ang den här serien men blev positivt överraskad :) Rekommenderar den starkt!

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera