söndag 21 juni 2015

H&M godis

Fick ju med mig 2 härliga påsar från H&M för inte så länge sen :) Köpte 2 par snygga harem byxor, de är super bekväma och jätte snygga. Enligt mig så lägger de sig liksom snyggt vid rumpan utan att krama sönder låren men framhäver ändå smalbenen. Det är den perfekta byxan för mig haha ;) Eller ja, iallafall sålänge jag har extremt otränade lår. Blev som sagt 2 byxor, ett par neutralt svarta och ett par blommönstrade. Sen innan har jag ju leopard byxorna så jag ville ha ett par neutrala till sommaren och ett par lite färggladare också.

Förutom byxorna köpte Nom-stuff en liten grej till mig också, ett par super söta svarta spets shorts :) Hur fina som helst och speciellt nu till sommaren. Blir fint till stranden över bikini underdelen. Jag är super nöjd, tycker H&M får bättre kläder mer tiden faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar