tisdag 23 juni 2015

Har köpt allt på listan

Har ätit middag och energin börjar höjas :) Blev stekt tomat med soja bitar och lite sånt. Riktigt gott faktiskt. I vilketfall som helst så har jag lovat syrran att kolla på en film och självklart väljer hon lillebror på tjuvjakt. Suck! Så den är i dvd:n och jag bloggar samtidigt som jag smälter maten. Btw! Har klickat hem ännu lite grejer. ;) Igår klickade jag ju hem den där vita kjolen och idag klickade jag hem ännu lite saker. Jag bloggade ju om lite grejer att köpa inför sommaren, så jag klickade faktiskt hem resten på listan.

På en svart kjol, 10 pack lösögonfransar, nytt duo lim till fransarna, en ögonfranstång och en ögonfransklämma ;)

Jag har aldrig varit någonvidare på att sätta på lösögonfransar och därför passade jag på att köpa nya, nytt lim och testa med en tång och klämma. Vill ju försöka köra på fransar och strunta i att sminka mig. Lär ju prova fransförlägning någon gång men innan dess nöjer jag mig med att lära mig hur man sätter på fransar och blir van av att ha dom på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar