torsdag 11 juni 2015

Mönstrade byxor från H&M

Jag har ju tjatat om att jag verkligen vill ha mönstrade slappa byxor nu till sommaren. Har ju varit flera inlägg då jag antingen skrivit sönder det eller lagt upp massor av collage och bilder på vad jag menar haha ;) Men vet ni vad, nu har jag faktiskt köpt mig 2 par slappa harem från H&M. Ett par hel svarta (lätta att matcha till mönstrade och färgstarka toppar) och ett par somriga mönstrade (funkar bäst till svarta / vita toppar eller spets toppar) Och GUD vad sköna och snygga de här byxorna är :D! Jag lär ju gå runt såhär hela sommaren ;) när det inte är förvarmt vill säga hehe..

Påtal om något annat, vita naglar eller mörka naglar som sagt ;) Men jag gjorde Vanjas naglar till hennes skolavslutning igår och tror att jag ska göra likadana till mig själv faktiskt. Lägger upp bilder på hennes naglar senare. Blev faktiskt riktigt bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar