tisdag 16 juni 2015

Kimono och spets shorts

Ojoj vad hektisk den här kvällen varit. Handlat och tagit mig till Nom-stuff samt varit på gymmet. Så nu har jag en lugn stund och tänkte slänga upp ett sent inlägg. Men bättre sent än aldrig eller hur ;) Jag tycker för min del att det viktigaste är att inläggen kommer upp. Om det nu är så att det tar lite tid ibland och något kommer sent tycker jag själv att det kan vara okej om det är undantags fall. Ja, som det här fallet då.

Jag sitter och snackar med Simon ang. nästa vecka (har ju planer på helgen) framför allt snackar vi outfits ;) Men nu snackar vi också midsommar. Jag har ju inga planer men vi har ju snackat om att ses så varför inte? Sitter och bollar lite idéer, så får vi se vad vi kommer fram till :)

Btw, super skön otufit idag, har ju varit så varmt de senaste dagarna, äntligen är sommaren här. Kimono och spets shorts, yes box!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar