lördag 27 juni 2015

Gårdagens planer

Hej, i morgon vad planen att jag skulle på poolparty som jag skrivit sönder om här på bloggen, då tänker ni, 'aha! det var därför det ekade tomt här igår!' men nej.. Jag kom aldrig iväg pga att jag vaknade klockan 4 på morgonen, kokhet, dunkande huvud, illa mående m.m. och både helt fruktansvärt dåligt. Så på natten blev jag riktigt sjuk med feber. Så igår måste jag erkänna att jag va ledsen över att jag taggat upp inför poolpartyt och missat det på en natt med feber.

+ att jag försökte sova och låg i soffan hela dagen. Tack och lov att jag har underbara Nom-stuff som gav mig soppa (Indisk mustig soppa, mums!), stoppade in mig i täcket, satte på filmer och bara var världens bästa sällskap. Det är ju just när man är sjuk och ledsen som man behöver sällskap av någon som kan distrahera en och bara betyda mycket för en.

Så, jag är tillbaka, blir nog rätt sega inlägg från soffan idag dock :/ Men jag har ju massor att skriva om. Jag kan fumla iväg lite (febern) men ska försöka. Det är ändå en bra distraktion för mig ;)

Såhär var min outfit jag planerat, spraytan, väskan, selfiestick, naglar, vattentättskal, facelook, guldnavelpiercing och fransar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar