fredag 5 juni 2015

Jag har en plan

Hey guys :) En tvättmaskin och ca 100 redigerade bilder senare och jag lever! Blev ju ett lite sent start inlägg här på bloggen men jag hoppas att ni har överseende ;) Snart ska maskin nr 2 in också. Har såå mycket kläder som behövs tvättas. Igår kväll efter det sista inlägget så fick jag helt plötsligt ett slag i facett typ där jag bara kände att jag behövde skärpa mig. Mitt rum har nämligen varit kaos den senaste tiden och jag är sån att om min skalle är kaos så blir mitt rum det också. Så då och då får jag bara ett infall av att fixa allt i mitt liv, organisera allt och då städar jag rummet som en galning ;) Så jag städade och känner mig redo att fortsätta och organisera min skalle. Kort och gott, I have a plan!

Idag kör jag dock förberedelser, har lite planer för ikväll men nu blir det spa dag, tvätta en till maskin, fota lite och ansiktsmask såklart. Dagen till ära kör jag på min onepiece hehe. Den är ju super skön, har typ glömt den! + att de är mint färgad ;) de som passa såbra till min lilla färg på kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar